stycznia 02, 2018

Blogowe podsumowanie roku 2017

photo by me. 2017r.

Zestawienie najpopularniejszych tekstów pojawia się na większości blogów w ostatnich dniach każdego roku. Ruszam z moim, póki fala jeszcze nie nadeszła i nie zdążyła wszystkich zirytować. ;) Poza tym nie wydaje mi się, żebym przez następne kilka dni napisała coś, co pobije popularność tych wpisów. Zwłaszcza podczas pracą nad trzema kolejnymi zaliczeniami na moich studiach oraz pracą nad udoskonaleniem bloga.

Zawsze fascynuje mnie, że niektóre teksty napisanie poniekąd na kolanie, od niechcenia czy dla żartu zdobywają popularność. Dlatego zawsze liczę zatem na inspirację z Waszej strony i chętnie przyjmę wszelkie sugestie dotyczące tematów, o których chętnie byście czytali. 

A najpopularniejsze teksty to…


1. 13 POMYSŁÓW JAK UDEKOROWAĆ DOM ZA POMOCĄ ROŚLIN

Ten post w tym roku, to absolutny numer jeden. Tworzenie wszystkich postów związanych z dekorowaniem wnętrz sprawia mi dużą przyjemność. Jest to temat rzeka, który strasznie mnie interesuje i ciekawi. Oczywiście nie jestem zawodowym dekoratorem wnętrz, ale każdy post staram się przygotowywać dla Was w oparciu o potwierdzone i sprawdzone infomacje ;)




Uważam, że ten post jest w sam raz na aktualną porę roku. W okresie kiedy jest zimno, ciągle pada, a w dodatku bardzo szybko robi się ciemno, bądźmy szczerzy, ale nic nam się nie chce... W moim poście znajdziecie jak pozbyć się takiego beznadziejnego nastroju.




Bardzo mnie cieszy, że spodobał Wam się ten post, bo powstał w oparciu o moje dawne marzenie. Włąśnie tak, w dzieciństwie marzyłam żeby mieć takie ogromne okno z wygodnym siedziskiem pełnym poduszek :D Jak widać wszystko może być inspiracją!




Ten przydatny post dla każdego blogera i nie tylko dla blogera, także przyciągnął Waszą uwagę :)

photo by me


Nie ma to jak zainspirować się pięknym wnętrzem :)




Kolejny post, który ułatwi życie każdemu, kto prowadzi bloga, stronę internetową czy portal. Są to podstawowe rady i wskazówki, które są na prawdę dla każdego bardzo banalne do opanowania.

photo by me


Kiedy kilka lat temu zaczęłam procować w Photoshopie, pomyślałam, że będę robić dla Was posty, w których wytłumaczę jak korzystać z niektórych narzędzi. Niestety takie posty są bardzo pracochłonne i do tej pory udało mi się zrobić tylko dwa posty z tej serii. Ale jeżeli dalej jesteście zainteresowani, to na pewno się zmotywuję! Piszcie w komentarzach! :)





Od czasu do czasu pokazuję Wam moje bazgroły i przy okazji opisuję co aktualnie się u mnie dzieje. Malowanie czy rysowanie to była moja pierwsza pasja, a pozatym wydaję mi się, że to całkiem fajne uzupełnienie całej reszty postów. A Wy co myślicie? 





Design i urządzanie wnętrz to moja druga pasja. Więc, mimo że tego typu posty wymagają dużo bardzo czasu aby je napisać, to z przyjemnością wymyślam i szukam inspiracji do takich postów.




Pamiętam, że ten post napisałam długo przed rozpoczęciem wakacji. Siedziałam wtedy w domu, a za oknem było bardzo zimno. Przeglądałam w internecie wakacyjne zdjęcia na Pinterest i zatęskniłam za słońcem tak samo jak w tej chwili...

photo by me


Jeszcze chciałam życzyś Wam wszystkiego co najlepsze i żeby ten rok był chociaż trochę lepszy od poprzedniego!!! :* A ja zawsze z ekscytacją czekam i liczę na Wasze komentarze, sugestie o czym chcecie i lubicie czytać. Dziękuję z ten rok!!!!

18 komentarzy:

  1. Świetne posty, życzę masy inspiracji blogowych w nowym roku ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem u ciebie od niedawana i przyznaję, że nie miałam zbyt wiele czasu by zagłębić się w bloga więc teraz nadrabiam najpopularniejsze teksty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i w takim razie miłego czytania :)

      Usuń
  3. Strasznie się cieszę, że taki podsumowujący post tutaj opublikowałaś, bo przyznam szczerze, o istnieniu większości postów nie wiedziałam, a prawie wszystkie mnie zainteresowały. Tak więc nie przedłużając, idę czytać haha! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie te posty wydają się baaardzo przydatne! :)
    szczęśliwości w nowy rok :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabieram się za nadrabianie zaległości! :) Powodzenia w 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę świetne i meeega ciekawe posty! Mam PS ale nie mogę jakoś ogarnąć, na pewno skorzystam z twoich postów!
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem co będę dzisiaj robiła zamiast pisać kolejny wpis. Co do Photoshopa to wiem ile takie tutoriale zajmują, sama myślałam o takich, ale odpuściłam. Zdecydowanie zbyt pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale ostatnio miałam więcej wolnego i zrobiłam na zapas dwa tutoriale, które za niedługo się pojawią :)

      Usuń
  8. Super! A nie zaskoczyły Cię te posty? Ja przyznam, że moja dziesiąta była sporym zaskoczeniem dla mnie - muszę teraz je przeanalizować i zastanowić się, co z tą wiedzą zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z nich dla mnie samej są ulubionymi postami, ale faktycznie niektóre posty mnie zaskoczyły :)

      Usuń
  9. Faktycznie niektórych się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to napisałaś i z chęcią będę zaglądać na Twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Basia Kowalska3.1.18

    Uwielbiam podsumowanie roku. Zawsze można wyniesc z niego coś dla siebie. Ja dalej chce rozwijać swój projekt o nazwie zoio.pl i Tobie życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia, wow :) Dobrze czyta się Twoje posty, podziwiam regularność i konsekwencę! Mam nadzieję, że i ja będę mogła zrobić kiedyś takie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?