września 23, 2017

Siedzisko pod oknem

dom, inspiracje

Dziś temat dość nie typowy, czyli siedzisko pod oknem. Dla mnie to absolutny hit, już od bardzo dawna marzy mi się coś takiego w moim pokoju, ale niestety jest to niemożliwe do zrealizowania. Takie rozwiązania znam tylko ze zdjęć i filmów, osobiście nigdy nie byłam u nikogo w domu kto bym coś takiego posiadał :).

Już nawet niewielka wnęka okienna w sypialni lub w salonie świetnie się nada na wydzielenie przytulnego kąta do rozmyślań i czytania książek. Wszelkie zdobienia, dodatki w formie puszystych koców i poduszek sprawią, że pomieszczenie będzie miało swój "charakter" i stanie się bardziej przytulny. Na dodatek taka leżanka może też sprawować funkcje szafki, w której możemy trzymać np. koce lub prześcieradła. Szafki i szuflady świetnie sprawdzą się więc jako dodatkowe miejsce do przechowywania.


Jak się okazuję, nawet kuchnia jest dobrym wnętrzem dla takiego miejsca! To bardzo oryginalny i świetny pomysł, szczególnie jeżeli okno z kuchni wychodzi na ogród :)


Leżanka pod oknem ze stosem poduch jest bardzo zachęcająca! Szczególnie w słoneczny dzień, aż chce się wyłapywać wszystkie promienie słońca. Czytanie, leniuchowanie, popołudniowa drzemka, zbieranie energii przed czekającym nas zadaniem. Rozwiązań jest bardzo dużo, na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie :).  Co o tym sądzicie? Chcielibyście mieć taki kącik w swoim domu?

42 komentarze:

  1. Zawsze uwielbiałam te miejsca jak oglądałam sobie zdjecia domów, czy właśnie w filmach. Również marzy mi się taki kącik. Siąść sobie tam wieczorem posłuchać muzyki, pocztać książę, zdrzemnąć się czy nawet obejrzeć film lub porobić coś na laptopie.
    Wybrałąś idealne zdjęcia, strasznie przytulne :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się takie coś marzy ♥
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie urządzone mieszkanka...
    Te książki na dole świetnie się prezentują... fajny pomysł.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym takie chciała :P

    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się takie miejsce pod oknem :(
    poklikasz u mnie w napisz choies.com w najnowszym poście ? :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te leżanki są rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dziecka o takim marzę!
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Poklikasz w banner sheinside? Będę wdzięczna :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się takie coś marzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love interior decoration

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To moje takie małe marzenie (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zawsze chciałam takie coś, u mnie tak samo jest to do zrealizowania nie możliwe :/ Ale może kiedyś się uda! :D
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no ba, chyba każdy by chciał, tylko w naszych realiach mieszkaniowych nie jest to zbyt proste do zrealizowania. ale może kiedyś. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. też zawsze marzyłam o czymś takim, ale mieszkanie w bloku temu nie sprzyja :(

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. takie siedziska są niesamowite! jeśli już będę miała swój własny dom i będę go mogła urządzić jak zechcę wtedy takie miejsce zrobię w salonie :) w ogóle mam tyle pomysłów na wystrój, wszystko zbieram na moim pintereście :)

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7.5.14

    Świetny pomysł, zwłaszcza z siedziskiem, pod którym jest miejsce na książki. Rewelacja :)
    Pozdrawiam!
    zmienionaona.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam mieć takie siedlisko ale tylko w pokoju, uważam że takie miejsce w kuchni nie jest za dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  17. aż by się chciało mieć takie piękny pokój ! :D
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja był tam siedziała zawsze z książką/szkicownikiem i kubkiem herbaty :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely decor pictures! Very inspiring! =)

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi tez coś takiego się bardzo podoba ;>

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam coś takiego! jeszcze jak w nocy siedzisz przy tym oknie i spoglądasz w gwiazdy, mm:(

    best-frieend.blogspot.com ☐ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie!
    kliknij u mnie w numerki pod zdjęciami jeśli możesz
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze chciałam mieć takie i nawet miałam dość szeroki parapet ale mama mnie wyśmiała jak jej o tym powiedziałam :(
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie posiadówki mają londyńczycy- nie zgadniesz w łazience :)
    Ślicznie to wygląda ale w moim domu nie jest możliwe do zrealizowania :)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh gosh, so many pretty spaces!! I wish I could live there!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12.5.14

    Też bym chciała takie coś! Od dawna o tym marzę<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taki styl wnętrz! Ewidentnie mój styl !
    http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie,mam namiastkę takiego miejsca,twoje inspiracje podsunęły mi super pomysł jak lepiej je wykorzystać,extra:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeeeejku to wygląda tak przecuodwnie ! Strasznie bym chciała mieć takie coś :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bym chciała. Ale może kiedyś… kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że kiedyś zrobię sobie taki kącik!
    2 i 3 najlepsze:)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  32. takie wnętrza bardzo mi się podobają. W takim stylu chciałabym użądzić sobie mieszkanie. Przytulnie, ciepło, przyjemnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze chciałam mieć coś takiego u siebie, ale tak jak ty nigdy nie miałam możliwości spełnienia takiej zachcianki.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?