października 01, 2017

My little art: Guggenheim Museum Bilbao

Pewnie dla niektórych z Was wakacje skończyły się już miesiąc temu, ale dla mnie i dla wielu innych studentów,  kończą się dopiero dzisiaj. No i właśnie… Kolejne wakacje, wydarzenia, wspomnienia już za nami. Kolejny rok już przeminął. Ten okres jest na pewno dla wielu z nas czasem przemyśleń, a także wielu postanowień. Przyznam się, że nigdy nie robiłam czegoś takiego jak listy postanowień, ale bardzo lubię wspominać miłe rzeczy, które mnie spotkały :)

Ostatnio naszła mnie ochota na powspominanie moich wakacji w 2012 roku w Hiszpanii. Były to jedne z moich najlepszych wakacji. Takim o to sposobem powstał mój nowy rysunek czarnymi cienkopisami, który przedstawia muzeum Guggenheima w Bilbao.

A wy lubicie wspominać miłe chwile? Robicie listę postanowień? :)


31 komentarzy:

  1. WOW! naprawdę masz talent! :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robię listy postanowień, ale podobnie jak ty lubię wspominać miłe chwile. Szkic jest świetny. Bardzo podoba mi się twoja nieregularna linia, kreska. Nie wiem jak to nazwać, bo kompletnie nie znam się na rysunku :)
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny szkic. Masz wielki talent !
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy rysunek :) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.1.15

    masz talent :)
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.1.15

    Nice!
    I draw too, but I'm a complete failure with black/white. I made a little attemp though, and I was so proud of it that I made it my blog header haha >_<

    -Lu
    http://solorzanolu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny rysunek :o masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie rysujesz! <3
    Ja uwielbiam wspominać miłe chwilę ale nie nienawidzę złych wspomnień...chyba tak jak każdy :)
    W tym roku jadę do Hiszpanii i mam nadzieję, że będę ten wyjazd wspominać tak dobrze jak ty! :)
    Pozdrawiam i życzę dużych sukcesów w rysowaniu, bo masz wielki talent i nie zmarnuj go! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale C U D O W N E
    jeny!!! nie mogę wyjść z podziwu, zachwycam się co spojrzę :O
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał ! świetny rysunek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz talent, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Listy postanowień nie robie , bo potem zwyczajnie jej nie wzięłam w życie.
    Ale mam kilka pomysłów na to co w tym roku będę robić ;)
    Bardzo ciekawy post ^^
    Pozdrawiam , afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tyle - masz talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing drawing! Happy New Year! =D

    I'M BACK WITH A NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    Instagram | Twitter | Bloglovin

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie rysujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie rysujesz, ja zupełnie nie mam talentu plastycznego ;/.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym roku akurat zrobiłem "listę postanowień". Postaram się je realizować, mam nadzieję, że większość się uda! :) Co do rysunku - jest niesamowity! Bloga zaobserwowałem, czekam na kolejną notkę!

    zapraszam na emildesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie. Chciałabym mieć tak wielki talent jak ty :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja bym chciała tak pięknie rysować tak jak ty <33

    Konkurs, w którym możesz wygrać post promujący, nagłówek!
    Mój Blog- (KLIKNIJ TU)♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam sobie powspominać :) zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny rysunek!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2015/01/miley-cyrus-reebok-classic.html

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowity rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny rysunek!!!Gratuluje talentu ;)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie szkicujesz! Masz talent. Zawsze chciałam umieć ładnie rysować, jednak nic z tego nie wyszło haha... Pierwszy raz odwiedzam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Widać, że lubisz to co robisz. Myślę, że będę tu bywać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?