lipca 04, 2017

Dream House: mieszkanie w stylu skandynawskim

styl skandynawski, design, home decor

Pewnie niektórzy z Was wiedzą już, że jestem wielką miłośniczką stylu skandynawskiego :) Wszechobecna biel, światło i kolorowe dodatki - to jest to! Bardzo bym chciała żeby moje przyszłe mieszkanie, a może nawet dom było właśnie tak urządzone. Dokładnie o tym stylu pisałam już wcześniej o TUTAJ.

Zacznijmy od salonu - podstawą jest naturalnie biel. Kontrastujące z nią odcienie pomarańczy, brązu i grafitu dodają wnętrzu wyrazistości. Właściciele zadbali także o elementy wprowadzające przytulny klimat. Świetnie do tego nadają się wszelkie pledy, poduszki czy puszysty dywan. Bielone deski na podłodze wzmacniają wrażenie naturalności, tak typowe dla skandynawskiego stylu. Aranżacja jest dość prosta, ale wcale nie uboga. Rozmaite przedmioty, dekoracje, kwiaty i drobiazgi oddają osobistą aurę mieszkania.


Warto zwrócić też uwagę na nietypowe oświetlenie, które pełni także rolę dekoracyjną. Tworzy odpowiedni nastrój po zmroku i subtelnie urozmaicają aranżację.


Z salonu przechodzimy do jadalni, którą zaaranżowano w przestrzeni kuchennej. Największą atrakcją tutaj jest ściana z czerwonych cegieł. Półka na gazety jest dobrze dobrana do półek ściennych w salonie. O konsekwencję dbają również drewniane deski na podłodze czy prosta forma mebli.


Po drugiej stronie pomieszczenia znajdują się szafki kuchenne. Tradycyjnie – połączono biel z drewnem . Wiszące szafki pod sam sufit maksymalnie wykorzystują przestrzeń do przechowywania. A co sądzicie o białych kafelkach nad blatem?


W sypialni biel i szarość dodają tu nieco eleganckiego charakteru. Zwężony fragment sypialni sprawdził się przy wydzieleniu tam części garderoby, czyli wysokich szaf z lustrem. Ciekawym elementem wystroju wnętrza jest drabina. O której pisałam o TUTAJ. To jeden z najbardziej oryginalnych wieszaków, jakie można wymyślić, nie sądzicie? :)


Na koniec pozostała nam łazienka. Tak jak reszta mieszkania jest cała w bieli, ale ja osobiście dodałabym tutaj jakieś kolorowe dodatki, na przykład zielone rośliny :) A Wy?


49 komentarzy:

  1. Przepiękne!
    Uwielbiam takie przestrzenie! :)

    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Naprawdę chciałabym mieszkać w takim :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie mieszkania, sama chciałabym mieszkać w podobnym ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda *.*
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wycieczki! Mnie tez sie on podoba. Od zawsze kontrastowe dodatki to było "to cos":)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wycieczki:) a mieszkanie super! bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką pomysłu z drabiną, ale styl skandynawski również bardzo mi się podoba. Zawsze podkreślam, że uwielbiam minimalizm, Białe wnętrza doskonale tutaj wyglądają :)
    W wakacje marzy mi się mały remont pokoju.. Może coś przemaluje i tak właśnie myślę, że chciałabym wprowadzić do pokoju trochę minimalistycznej bieli :)
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zachwyciła ławeczka w jadalni. Jest urocza. Chciałabym taką kuchnię, mimo że uwielbiam moja.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny styl:)
    zapraszam do nas: best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.5.14

    Cóż za niesamowicie wyjątkowy blog! Uwielbiam kreatywne osoby, ponieważ sama taka jestem. Piszesz na temat i dobierasz ładne słowa- fantastycznie, no i starannie dobrane zdjęcia dodają uroku :)! Zapraszam Ciebie serdecznie do odwiedzenia mojego bloga (dopiero zaczynam), lub może zechcesz go komuś polecić: http://www.fivehundredandsixdays.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam oraz obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten styl! Po prostu biel :D A jednak jest przytulne :D Idealne dla małych pomieszczeń :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. this apartment looks so chic dear. Have a great Monday! :)


    I liked your FB page, hope you can like mine too!


    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Styl skandynawski był moją główną inspiracją przy remoncie mojego mieszkanka. Dodałam tylko trochę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wszystko wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne! :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh really beautiful <3

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie mieszkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. so chic, i love it!
    xx
    cristina
    http://sofiscloset.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam biel, przekonuję się do surowych wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niewielkie, a jakie przytulne :) tez mi sie takie marzy

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Nominowałam Cię do liebster blog award.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj - http://my-swaggy-life.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html.
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne wnętrze, uwielbiam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam styl skandynawski, jest wielką inspiracją dla mnie. Minimalizm to moje drugie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się takie mieszkanie i z pewnością kiedyś tak je urządzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. God I love these pictures and the apartment!!
    Great post.

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnio bardzo podobaja mi sie takie wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne wnętrze! Mnie też się bardzo podoba taki styl ;) udanego wyjazdu! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. To jednak nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak magicznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy30.5.14

    Marzy mi się mieszkanie w takim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the house!!

    http://www.stadinstyle.helsinkids.fi/

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy2.6.14

    cudowne mieszkanie- jasne i przestronne :)

    zachęcam do dodania mnie do obserwowanych :)
    http://www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam taką stylówkę mieszkań <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow wonderful pictures !

    Audrey
    http://ma-demoisellea.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne to mieszkanko :) i ta przestronność :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Styl skandynawski to i mój ulubiony! Biel we wnętrzach to jest to co bardzo mi się podoba. Świetne urządzone to mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten styl ! Jest bardzo subtelny i delikatny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne i wyjątkowe wnętrze. Stolik pod Tv skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?