lipca 01, 2017

Koronkowa bielizna

blog o modzie

Koronkowa bielizna (ostatnio szczególnie delikatne, koronkowe staniki) to must have każdej kobiety i dziewczyny. Sama mam ich kilka, więc wiem, że prawie każda dziewczyna (każdy chłopak też sasasa ;)) będzie z takiego zadowolona.

Bardzo ciężko jest dostać piękną koronkową bieliznę, taką którą widujemy przegladając inspiracje w internecie. Osobiście mogę Wam polecić kilka sklepów, gdzie możemy nabyć niebywałe, delikatne staniki. Jest to oczywiście God Save Queens, Charlotterouge, Le Feminin oraz Cloudmine.

Serdecznie zachęcam Was do zerknięcia na te koronkowe cudeńka! :) 

37 komentarzy:

  1. Kocham taką bieliznę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemo chłopakowi w ogóle nie podoba się taka bielizna. Mam jeden biustonosz, ale szczerze powiedziawszy nie wyszłabym w nim na ulicę pod tshirtem, bo czułabym się jakoś goło :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Chętnie zapoznam się z ich ofertą, bo pd dłuższego czasu koronkowa bielizna chodzi mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Such gorgeous photos! Love it!!

    xoxo,
    www.fabuloustuesdays.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w obu - w biustonoszu i w butach! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardziej mi sie podobaja trampeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trampki super, nie nosiłabym tego biustonosza, bo jestem deseczką :DDD obserwuje


    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely! Hope you have a nice and safe Friday dear! :D

    ---
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, taki subtelny, kobiecy ale jednocześnie sexy, a nie wulgarny.
    ♣ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics! :)


    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie delikatne bielizny , ale ze względu na to, że natura nie obdarzyła mnie zbyt dużym biustem, niestety nie wyglądałabym dobrze w takim staniku :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Te staniki są urocze! Bardzo chętnie bym sobie taki kupiła :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za to szaleję na punkcie koronkowych majtek :)
    Zakochałam się w butach, są z bershki ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowa bielizna jest niesamowicie kobieca i zmysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koronkowa bielizna jest genialna ! Jednak o tej marce słyszę pierwszy raz, na pewno odwiedzę tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the lace bra!♥ it's so chic!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  17. Koronkowe staniki są bardzo piękne i uwodzicielskie, niestety nie wszystkie kobiety mogą pozwolić sobie na taki luksus, posiadaczki małych biustów wybierają zazwyczaj bardziej zabudowane staniki, które optycznie powiększają piersi (przynajmniej ja tak robię :))

    OdpowiedzUsuń
  18. buty cudo, a bielizna genialna szczególnie na zdjęciach *.*

    Dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę powiedzieć, że koronkowa bielizna nie tylko prezentuje się ładnie na osobie, ale także i na zdjęciach :D
    Super zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przejrzałam kilka twoich postów, i powiem Ci, że masz świetnego bloga :)
    a stanik jest śliczny xd
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te koronkowe staniki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam koronki <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy25.4.15

    Mojemu chopakowi napewno by się spodobał, jednak ja nie czuję się z komportowo w nich. Mam pytanie, gdzie kupiłaś te buty i za ile? :)

    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15.8.15

    Hej! :D
    Czy one mają, od spodu, podszycia takimi jakby sylikonowymi tasiemkami?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, stanik jest zrobiony z samych cienkich materiałów :)

      Usuń
  25. No, no piękny! Przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie staniki bardzo mi się podobają! Koniecznie muszę się w taki zaopatrzyć.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie posiadam jeszcze koronkowego stanika. Muszę to zmienić.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam te koronkowe staniki. Mam ich mnóstwo i w sumie już prawie tylko w takich chodzę! Pozdrawiam :)
    http://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?