lipca 07, 2017

My little graphic: girl


Cześć wszystkim! Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy obrazek oraz podzielić się z Wami pewną wiadomością…. A mianowicie, WYJEŻDŻAM NA STUDIA DO ANGLII!!! :)

Zacznijmy od rysunku, który udało mi się zrobić podczas ferii zimowych. Wzorowałam się na zdjęciu pięknej @novitskaiaa, którą obserwuję na Instagramie. Obrazek to właściwie grafika, którą zrobiłam w Photoshopie. Pierwszy raz robiłam tego typu grafikę, więc jestem ciekawa Waszych opinii :)

Co do tajemniczej wiadomości… Wyjeżdżam do Anglii na studia!!! Nie mogę uwierzyć, że udało mi się przejść prze ten długi okres rekrutacji, który trwał od listopada poprzedniego roku, że uczelniom spodobało się moje portfolio i referencje i wreszcie po wielu latach spełnia się moje marzenie! :) Jeżeli bylibyście zainteresowani tym tematem i chcielibyście się więcej dowiedzieć o rekrutacji na takie studia, to śmiało dajcie znać w komentarzach. Mogę napisać osobny, specjalny post na ten temat ;)

21 komentarzy:

  1. Alleynaa29.1.16

    Super ci to wyszło :)
    http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt? Oszałamiający. Zatkało mnie na tyle, że nie wiem, co powiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Mega! Bardzo podoba mi się ten rodzaj grafiki. :) Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina B.30.1.16

    Jestem pod ogromnym wrażeniem! Genialna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo! Masz talent!
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszlo naprawdę swietnie :o! /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza Buczko13.2.16

    Świetnie Ci to wyszło, sama chciałabym się nauczyć tego typu grafiki komputerowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. k_borkowska art2.5.16

    Fajna sprawa, robiłaś to myszką, czy po prostu bawiłaś się zdjęciem? :)
    Też się trochę zajmuję grafiką i rysunkiem, więc fajnie jest trafić na takiego bloga.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    K.

    http://k-borkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest zrobione myszką i nie ukrywam kilka godzin mi to zajęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci to wyszło,cudny efekt ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?