września 06, 2017

My little art: stary aparat


Hej! Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Ja obecnie wróciłam na trzy tygodnie do Polski i niestety nałożyło się na ten tydzień trochę załatwień. Jestem właśnie w moim rodzinnym mieście i cały dzień ogarniam Macbooka, który odebrałam niedawno z serwisu. Niedługo będę ogarniała kolejne paczki, które muszę wysłać do Anglii oraz będę musiała się zabrać za przeglądanie brytyjskiej strony internetowej Ikei żeby zamówić potrzebne rzeczy do nowego pokoju, ale to akurat ta przyjemniejsza część ;) Chciałabym napisać tu coś wartościowego i ciekawego, ale zupełnie nie mam na to humoru - czyli coś w rodzaju "dorosłe życie mnie przytłacza". Mam nadzieję, że zrozumiecie. Zostawiam Was na razie z moimi bazgrołami, które jako jeden z wielu znalazły się w moim portfolio na studia. Do zobaczenia i usłyszenia niedługo, xx.


P.s. Macie jakieś rady jak zadbać o wysuszoną cerę? Mam bardzo delikatną skórę i zupełnie ciągłe latanie samolotami jej nie służy :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?