września 01, 2017

Dream House: mieszkanie w Szwecji


Dzisiaj kolejny post z serii Dream House! Poprzednie posty cieszyły się dużą popularnością, więc z chęcią będę kontynuować tą serię :)

Jeżeli nie widzieliście jeszcze, wcześniejszych wpisów o mieszkaniu w stylu skandynawskim oraz o stylowym francuskim mieszkaniu to serdecznie zapraszam :)

Pokój dzienny i kuchnia razem połączone, co daje więcej przestrzeni. Znajduję się tu matowy parkiet dębowy, a ściany pomalowane są na biało z wyjątkiem jednej, która pokryta jest moją ukochaną cegłą :) 


W kuchni jest dużo miejsca do gotowania, znajduję się też wyspa, która bardzo dobrze sprawdza się przy gotowaniu, a także na miejsce spotkań towarzyskich. 



W sypialni jest miejsce na podwójne łóżko. Charakterystyczny jest kątowy kształt pokoju, a nisza na jednej ze ścian świetnie nadaję się na różne dekoracje albo na książki.


Łazienka jest wyłożona białymi i czarnymi, prostymi płytkami. Wmontowany w ścianę, przeźroczysty prysznic nadaję temu pomieszczeniu więcej luksusu.


Ja osobiście się zakochałam <3 A Wy?

ZAPRASZAM NA FANPAGE!

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam biel ! Ten dom idealnie pasuje do mojej osobowości !
    Świetne :D

    niecodziennak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie *_*

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! :)
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak tam jest cudownie :(
    super blog Bardzo mi się tu podoba dlatego zostawiam obserwację :) zapraszam do mnie jeżeli mój blog także Ci sie spodoba zaobserwuj- będzie mi bardzo miło! http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mieszkanie ;)

    http://madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne mieszkanko ! ♥
    Taki nowoczesny styl z dużą ilością bieli i czerni jest cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj mieszkałabym.. i to bardzo chętnie :P podoba mi się ta ściana z cegły. Bez niej to mieszkanie chyba utopiłoby siė w bieli. Tak kest idealnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne mieszkanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zdecydowanie w moim guście.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że moje mieszkanie tak nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie !
    poprostu jak z bajki !
    cudnie *-*
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/♥♥♥ZAPRASZAM DO MNIE♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkanie idealne! Totalnie w moim stylu. Z pewnością mogłabym w takim zamieszkać. Uwielbiam białe, przestrzenne pomieszczenia. Są po prostu przepiękne.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous house, thanks for the inspiration!! <3

    I have a new post on my blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post, śliczne mieszkanie, aż chcę się tam zamieszkać. Najlepsza jest sypialnia, takie łoże to marzenie haha ;)

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ale w sypialni i łazience jak dla mnie odrobinę za zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ! Lubie taki styl, byłam osobiście w Szwecji i wiem,że ludzie żyją tam na poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też takie chcę ! *.*

    Dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba zakochałam się w tym wnętrzu ♥
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne mieszkanie, Super design i wyczucie estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gorgeous decor ideas! =D

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  22. wow♥ this is definitely my cup of tea! amazing apartment!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze powiedziawszy nigdy nie przepadałam za dużymi przestrzeniami, wolę mniejsze kąty, jednak mieszkanie, które pokazałaś prezentuje się naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy4.2.15

    This is the house of my dreams!
    Valentina

    http://www.mybubblyzone.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się to mieszkanie, szczególnie zdobiące ściany grafiki powieszone z wyczuciem. Dywan z początku wydaje się nie pasować do całej koncepcji, ale po chwili okazuje się doskonałym wyborem :>
    Pozdrawiam, Julia
    Zapraszam na mojego bloga gdzie będziesz mogła przeczytać post o neonach we wnętrzu, mam nadzieję, że Cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się u Ciebie - obserwuję :))

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wnętrze - moje marzenie. Ech może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne mieszkanie, trochę bym w nim pozmieniała, ale i tak jest baaardzo trafiajace w mój gust! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkanie moich marzeń!
    Zakochałam się w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzenia się spełniają! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?