sierpnia 15, 2014

10 dni w Chorwacji: cześć 2


wakacje w chorwacji

Czas na drugą część relacji z moich słonecznych wakacji z Chorwacji. Wybierając zdjęcia do dzisiejszego posta, jeszcze bardziej zatęskniłam za tymi widokami, uroczymi uliczkami, plażą i słońcem (niestety pogoda w Polsce nie rozpieszcza).

W poprzednim poście pokazałam Wam zdjęcia zrobione przeze mnie w miasteczku, w którym mieszkałam. Tym razem pokażę Wam zdjęcia zrobione z różnych wycieczek i miejsc jakie udało mi się zwiedzić. Muszę jednak przyznać, że nie jest tego dużo bo te wakacje raczej spędziłam z moją rodziną na biernym odpoczywaniu, czyli opalaniu się i pływaniu. To chyba jedyna rzecz z tego wyjazdu nad którą ubolewam, bo uwielbiam zwiedzać różne miejsca. No ale cóż... Może za rok? :)

Małe miasteczko z portem Marina

Podróżując po Chorwacji podziwialiśmy takie o to piękne widoki :)

Park Narodowy Krka

Miasto Sibenik

Tak w wielkim skrócie wyglądały moje wakacje. Mam nadzieję, że chociaż na chwilę przeniosłam Was w te piękne miejsca :)

34 komentarze:

  1. piękna fotorelacja, zdecydowanie czuć ten klimat:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze mnie tam nie było. Muszę to zmienić. Piękne widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Może kiedyś uda mi się odwiedzić Chorwację :)

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Chorwację!
    Śliczne zdjęcia :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia! Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne zdjęcia, zazdroszcze i zazdroszcze!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten kotek na schodach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna Chorwacja. Byłam tam raz, ale nie wiem, czy jeszcze tam kiedyś nie pojadę =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! These are all so incredible! Like postcards pretty much.
    My dad was in Croatia a few months ago and cannot stop talking about it. I never gave it much thought before then, but I'll definitely have to get myself over there ASAP!
    -E

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Chorwację. Byłam w niej kilka lat temu i po prostu się zakochałam. Cudowne zdjęcia i zazdroszczę wyjazdu.


    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post :)
    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku cudownie *o* Byłam kilka lat temu i z chęcią wróciłabym tam ponownie :)
    Zapraszam do mnie: http://www.douux.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, a to z kotem... cudowne ;)
    Nie zdawałam sobie sprawy, że Chorwacja jest taka urokliwa. Bardzo chciałabym sie tam wybrać bo oglądając te zdjęcia nie wyobrażam sobie teraz tam nie zawitać w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh my!!! That water! Such a beautiful place!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie klimaty, aż chciałoby się mieć taką knajpkę nad brzegiem morza i być tam nie tylko w wakacje..

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, piękne widoki :)
    Nigdy nie byłam w Chorwacji i właściwie to nigdy nawet nie planowałam tam pojechać. Mimo to, podobają mi się takie klimaty :)
    Dobrze, że było słoneczna. U mnie niestety nie zawsze było tak pięknie z pogodą we Francji czy nawet w górach.

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejku!
    zakochałam się w tych pięknych zdjęciach!
    niesamowicie!
    co za klimat!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejkuuu, jakie piękne widoki. i to niebo! teraz tak bardzo chcę do Chorwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne zdjęcia! *O*
    Zazdroszczę Ci ;)

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne widoczki! pozdrawiam :)
    może w następnym poście opiszesz swoje wakacje?


    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :)
    Byłam w Chorwacji 4 lata temu :) Wspaniały i piękny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chorwacja jest przecudowny miejscem i naprawdę super ją uwieczniłaś na tych zdjęciach. Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda tam pojechać :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome post! As usual, I love all the photos. I want to go here soon. Have an amazing brand new week!


    Kenny,
    WHAT KENNY HEARTS
    INSTAGRAM @kennydaily / BLOGLOVIN / FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jak pięknie ! ; *
    Miałaś wspaniałe wakacje ; )

    http://madeandleine.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji jeśli Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak miło powspominać:-) W Chorwacji byłam 8 razy. Również w Sibeniku. Świetnie:-) Przez ostatnie lata przerzuciłam się na Włochy, ale chyba muszę pomyśleć nad powrotem do Croatii w przyszłym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. So beautiful <3

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia!
    Byłam w Chorwacji m.in w Dubrovniku i w Splicie. Było przepięknie! Uwielbiam ten kraj :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjecia <3
    Mają swój klimat <3

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh wow! Looks amazing! Wish I was on holiday
    Have a lovely week

    xx Cissy
    www.idreamofbunnies.com
    Follow on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  29. What amazing shots!


    Genius transversal: when Louboutin creats the nail polish on lb-lc fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow it's a stunning place! Beautiful pictures! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?