sierpnia 19, 2017

My little art: lace bra



Hej, hej! Jeżeli śledzicie mnie na Facebooku (i oczywiście czytacie wszystkie posty ;)), to wiecie, że od kilku dni jestem już w Anglii. Jeśli przeprowadzliście się chociaż raz w swoim życiu, to wiecie, że cały ten proces to chyba jedno z najbardziej stresujących / eskcytujących / wysysających duszę z człowieka doświadczeń – pamiętam, kiedy prawie rok temu wyprowadzałam się od rodziców do mieszkania w Krakowie i spakowałam cały mój dobytek życiowy  w kilka toreb na śmieci. Kiedy razem z koleżanką przydźwigałyśmy wszystko na czwarte pietro naszego budynku (który, tak dla ułatwienia życia, miał jedne z najbardziej stromych schodów, po których chodziłam), nie wiedziałyśmy czy dalej żyjemy, czy już umarłyśmy. W każdym razie, chociaż przeprowadzki nie należą do super rozrywkowych zajęć, to tym razem nie mogę się już doczekać jak urządzę sobie mój nowy pokój – pierwszy raz mam tak duży pokój. Łuhuhuuh!

Jak Wam się podoba nowy rysunek wykonany akwarelami? :)

Miłego weekendu :*

8 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy myślałam że to realne zdjęcie! super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Nie wymieniam się za obserwowanie i proszę u mnie nie spamować ;) Wchodzę na każdego Waszego bloga i wszystkim odpisuje :)

      Usuń
  2. Rysunek jest super :)
    Powodzenia w nowym miejscu :) Ja uwielbiam przeprowadzki, choć to prawda, że człowiek później jest wykończony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka byłam przekonana, że jest to zdjęcie. Serio! <3

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój rysunek. Mam nadzieję, że pochwalisz się, gdy już urządzisz nowy pokój :) Na pewno będzie pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ale ładnie!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?