czerwca 14, 2017

My little art: sketch of a woman


To co najbardziej mnie bolało podczas roku szkolnego, to ograniczony, a właściwie brak czasu na rysowanie. Nawet kiedy odrobiłam już wszystkie lekcje i się pouczyłam to nie miałam już siły nawet na trzymanie w ręce ołówka, a co dopiero na namalowanie czegoś sensownego… Zawsze sobie myślałam, żeby ta szkoła i to liceum się skończyło i żebym w końcu miała czas na to co lubię robić. I wiecie co? Właśnie jestem po maturze, od dwóch tygodni mam wakacje i na razie z tym moim zapałem do malowania i rysowania jest strasznie kiepsko. Może zmotywuje mnie pójście jutro do sklepu plastycznego po jakieś nowe farby albo ołówki :D


A Wy też już macie wakacje czy jeszcze męczycie się z ostatnimi w tym roku sprawdzianami albo sesją? :)

34 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła trochę czasu pochłania, a szkoda bo masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :)
    Ja też mam na popołudnie lekcje i nie mam czasu na nic.

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że masz takie zdolności. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci wyszła ta kobieta. ;)
    Ja nawet lubię mój plan lekcji, ale za często mam 8 lekcji.

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę oderwać wzroku. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zdolniacha z Ciebie!:)
    pozdrawiam:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woq! Great work)

    mary-tur.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny rysunek!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj jakie piękne rzęsiska!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.10.14

    Zazdroszczę ogromnego talentu! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice !

    kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja orginalnie a jak cudnie no zachwyciłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oo cudownie! malujesz typowe portrety?:) np. ze zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak, ale nie jest to moja mocna strona... :)

      Usuń
  15. Wow świetne, masz talent i to ogromny :) Znam ten ból, też mam ograniczony czas i prawie w ogóle nie mam kiedy malować przez zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny szkic. Chyba każdy z nas ma problem z brakiem wolnego czasu w trakcie roku szkolnego. Jak sobie pomyślę ile ciekawych rzeczy mogłabym zrobić zamiast odrabiania procy domowej, ale nauka też jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz ciekawy... jak to się mówi? Styl rysowania.
    Bardzo ładne cudo. Rysuj dalej. Kto wie, może podbijesz tym świat? ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny rysunek, zazdroszczę talentu i współczuję takiego planu ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, ale Ty masz talent! Wszystkie Twoje prace podobają mi się tak samo a jednocześnie każda następna coraz bardziej, jak to możliwe? o.O ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze chciałam mieć talent plastyczny, ale niestety się nie udało :D
    Bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cool pic!! I'm having a little giveaway of two stunning necklaces, do pop over and say which one you like!!

    SSSx

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam szybkie szkice. Mam wrażenie, że twarz wyszła trochę asymetryczna.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie naszkicowałam ją bardziej asymetrycznie :)

      Usuń
  23. you're very talented :) lovely blog!

    iliannem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Really nice ! Good job !

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne! :) Baardzo fajny i miły dla oka blog, będziemy częściej go odwiedzać :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie rysujesz, uwielbiam prace rysowane właśnie ołówkiem, będę częściej odwiedzać twój blog, jest naprawdę inspirujący, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. patrze i niedowierzam, jak bardzo jest to piekne!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! Też rysuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?