czerwca 16, 2017

Miseczki KUBUS


Uwielbiam wszystkie dodatki do pomieszczeń i tak zwane durnostojki jakie tylko istnieją. Najchętniej otoczyłabym się nimi z każdej strony, ale kto potem będzie wycierał ten cały kurz...? :)

Miseczki KUBUS zostały zaprojektowane przez duńskiego architekta i projektanta Mogens Lassen, który jest jednym z największych i najbardziej wpływowych architektów, pionierem duńskiego funkcjonalizmu i znany na całym świecie ze swoją charakterystyczną architekturą.

Mogens Lassen został zainspirowany wzorami szkoły niemieckiego Bauhaus, dzięki czemu geometryczne kształty występują często w jego kultowych projektach. Miseczki te nadają się do dekoracji domu przez cały rok. Mogą być przeznaczone do wiosennych kwiatów, do ziół, owoców lub ulubionych cukierków.


Te miseczki są naturalnym przedłużeniem kultowego świecznika KUBUS, zaprojektowanego również  przez Mogens Lassen w 1962 roku. 


Podobają Wam się? Bo mi bardzo! :)

30 komentarzy:

  1. Sa piękne ale trochę nie na moją kieszen poki co:) Marzyc jednak wszystkim wolno, wiec marze:) moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemsko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się ciekawie :)

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te miseczki są świetne. Minimalistyczne i funkcjonale czyli tak jak lubię najbardziej. Swoją drogą nigdy nie spotkałam sie z określeniem durnostojki, ale bardzo mi się podoba. Chyba na stałe trafi do mojego słownika :)

    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają czadersko *-*
    Taki minimalizm <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te dodatki, takie oryginalne :)

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli bede miała kiedyś swój własny domek to w takim stylu go chce urządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku piękne! Uwielbiam takie dodatki do domu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co kto lubi - do mnie to nie przemawia. Ja to najchętniej otoczyłabym się krzesłami Ludwikami, pięknymi tapetami i satyną, hyh.
    Pierwszy raz w życiu spotykam się z określeniem "durnostojki". Ile w tym określeniu prawdy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają :)
    ale za drogo jak dla mnie ;/
    obserwuję :)
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie to wszystko wygląda !!!
    Ja również uwielbiam takie "pierdołki" do domu, zawsze chcę, żeby wszystko wyglądało estetycznie i współgrało ze sobą :)
    Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój dom jest już pełen dodatków, więc nic nie kupuję, ale chętnie oglądam blogi z dodatkami...piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, tylko problem kto je będzie wycierał? haha! Świetny Wygląd Bloga:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te miseczki ❤

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11.1.15

    what an adorable selection! I'm pinning this right now. it's a hugeshame I can't understand what the post is about. have you considered blogging in english? if so, let me know, for the pictures I can see you have a great taste


    solorzanolu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudne <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają :)
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  19. The geometric display bowls really add a statement to your space! Thank you for sharing!

    Juju
    http://www.jujusprinkles.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahhahaha!!! Pierwszy raz spotkałam się z określeniem "durnostojki" i niemal padłam ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie się prezentują :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne. Chociaż najbardziej podobają mi się te w kolorze złotawe. Nie wiem jaki to kolor właściwie, miedziane złoto? Rosegold? W każdym razie te białe i czarne, chociaż też piękne,to pozostają za tymi złotymi trochę w tyle jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podobają się te miedziane :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?