czerwca 18, 2017

90s fasion moments


Moda lat 80 i 90 - jaka była? Co się wtedy nosiło? Kogo podziwiano i kto inspirował? Czy dzisiaj wypada trzymać w szafie hity tamtej dekady? Tak na prawdę jak sami zobaczycie w dalszej części posta, praktycznie wszystkie trendy z tamtych lat powróciły obecnie do popularnych sieciówek i domów mody :)

Starsi z sentymentem wspominają tamte lata - pełne buntu, odwagi, rocka. Wprawdzie oglądając zdjęcia z ówczesnej epoki niejednokrotnie myślimy sobie "ale kicz!", jednak trzeba przyznać, że nawet ta dziwna jak na dzisiejsze czasy estetyka miała w sobie "to coś"... Zresztą, projektanci mody nieustannie szukają natchnienia w tamtych czasach.

historia mody








Nie podoba Wam się taka moda? A może jednak przemawia do Was, któryś z tych trendów? :)

23 komentarze:

  1. niektóre rzeczy bardzo mi się podobają ;) na inne po prostu nie mogę patrzeć :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami również czerpie inspiracje latami 90-tymi i uważam, że to były czasy, w których styl był bardzo charakterystyczny i miał "to coś" - jak napisałaś :)
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  3. aż ciężko uwierzyc w to jak moda się powtarza;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wiele fajnych rzeczy ale niektóre są okropna, nie wiem czy zauważyliście ale niektóre z tych elementów są w modzie i w dzisiejszych czasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele trendów z lat 90 wraca do łask np. crop topy czy skórzane kurtki. Dzięki temu możemy bawić się modą, łącząc ubrania z lat 70 czy 90 z tymi współczesnymi. Właśnie za to uwielbiam modę.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj cciałabym, żeby to wszystko wróciło, może i niektóre z tych rzeczy nie są super, ale to miało swój klimat :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo ciuchów znowu jest na topie z lat '90 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten styl, jest bardzo ciekawy, taki powrót do przeszłości :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się przekonać do tej mody... kompletnie nie trafia w mój gust. Może jestem ograniczona...?

    OdpowiedzUsuń
  10. what a perfect day to start my day! these photos are truly inspirational. Love the quality of it ♥

    http://contemporaryboy.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! szczerze powiedziawszy niektóre z tych trendów powracają, może w lekko zmienionej formie, ale wracają :))

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwna moda, niezbyt mi się podoba . :D

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysl na post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czadowy post. Niektóre stylizacje śmieszne, niektóre dziwne jak białe skarpetki z sandałami :-D

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się ta Moda lat 90 podoba. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ah ta moda, niektóre rzeczy powracają i super :)

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, ja mam sentyment, bo to czasy mojej młodości :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się nie podoba ta moda , aczkolwiek nie które stroje wyglądają nieźle :) Fajny kolaż

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, praktycznie wszystkie trendy wymienione przez Ciebie są absolutnym hitem na dzisiejszych wybiegach! Mnie jednak bardzo nie podobają się te wszystkie metaliczne i satynowe materiały - dla mnie po prostu wyglądają tanio i kiczowato. Tego chyba nigdy nie zrozumiem. Ale resztę pomysłów uwielbiam i jak najbardziej stosuję je na co dzień!

    Bardzo fajny pomysł na post! Uwielbiam sposób, w jaki przygotowałaś zdjęcia - idealnie do siebie pasują! Rozpoznałam nawet kilka znajomych twarzy ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też satyna podoba się najmniej ;)
      Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  20. Prawie każdy z tych trendów mi się bardzo podoba :)
    ONLYDREAMS

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam powrót do lat 90, prawie wszystko do mnie przemawia. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?