czerwca 20, 2017

Last winter in Alps

Alpy włoskie

Dzisiejszy wpis to porcja zdjęć z mojego marcowego wyjazdu we włoskie góry. Wiem, wiem… Są wakacje i wszyscy czekamy na piękne, słoneczne dni, a ja Was chcę zanudzać zimowymi widokami. Stwierdziłam jednak, że podzielę się z Wami moimi zdjęciami teraz, bo kiedy byłam w podróży, ten blog jeszcze nie istniał :)

W niezwykle klimatycznych włoskich miastach i ośrodkach narciarskich znajdziemy wszystko, czego można sobie zamarzyć na narciarskim wyjeździe. Nawet Ci, którzy slalomy robią raczej powoli i zawsze w kierunku schroniska doceniają tutejszą atmosferę, włoską gościnność i świetną kuchnię. Starałam się wykorzystać ten czas do maksimum, dlatego codziennie rano wyruszaliśmy na narty (w przerwach popijając Aperol lub Bombardino), a po nartach wyruszaliśmy na zwiedzanie okolicy.


13 komentarzy:

  1. Piękne,klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki :) Bardzo lubię Włochy, ten kraj ma w sobie jakąś magię *.*
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! to jeden z moich ulubionych krajów :)

      Usuń
  3. Jejku śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki, ojj trochę tego zimna by się przydało :D
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Yes, we do like your art! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęskno mi! Mam nadzieję, że udam i się wskoczyć na narty w tym sezonie :) Właśnie we włoskich Alpach miałam wypadek, który przystopował moje narciarstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kilka lat temu poważny wypadek na nartach, więc wiem jak ciężko wraca się do zdrowia po takiej kontuzji… :/ Ale na pewno jeszcze ci się uda nie raz tam pojechać!!! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?