czerwca 22, 2017

My little art: car interior


Moje małe cele na czerwiec przypominają mi jak nic o tym jak szybko pędzi czas i że za parę tygodni połowa roku będzie już za nami! Dla mnie co roku ten moment to był taki kubeł zimnej wody wylany na głowę – zdawałam sobie sprawę ile rzeczy nie zrobiłam, ile mam do ogarnięcia, jakie zaległości nazbierały mi się od początku roku. W tym roku jest tak samo, aczkolwiek nie poddaje się i po kolei odhaczam punkty na mojej liście :)

Dajcie znać jak idzie Wam realizacja celów, które obraliście sobie jakiś czas temu! Czy są wśród Was osoby, które na myśl o noworocznych postanowieniach dostają gęsiej skórki? Czerwiec to świetna pora aby je odkopać, zrewidować i … zacząć działać, albo … odpuścić sobie i zastanowić się czym zająć się w kolejne miesiące!

Zostawiam Was z moim szkicownikiem :)


26 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć talent do rysowania, niestety chcieć i móc czasami nie chodzą w parze. :) Za to Twój talent jest ogromny, gratuluję Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek, bardzo podoba mi się twoja kreska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super rysunek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże! Jak zobaczyłam ten szkic myslałam, że to po prostu taki obrazek w zeszycie, który był już przy zakupie, a tu taka niespodzianka! Naprawdę wyglada to bardzo profesjonalnie *o*
    Powinnaś iść dalej w tym kierunku! :)) Masz prawdziwy talent kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziewczyno, jakie ty kreski robisz! :O Samochód w moim wydaniu to fasolka na kółkach, a TO jest genialne :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest niesamowite. Geba mi się nie zamknie :o
    Masz prawdziwy talent. Obserwuję:)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten obrazek jest cudowny! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15.8.15

    Aż dech zapiera ♥
    Śliczne.Naprawdę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html mogłabys u mnie poklikac ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent! ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie rysujesz <3

    http://klaudyna-life.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku coś pięknego! Bardzo mi się podobają właśnie takie szkice :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie akurat temperatura spadła na tyle, że pogodę da się już o wiele lepiej znieść.
    Rysunek - miazga! Genialny! Rozwijaj się dalej, bo niewątpliwie masz duży talent! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, masz talent, to jest swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pannyannie9.8.16

    O matko! świetnie Ci to wyszło. Naprawdę super sprawa. Masz ogromny talent, nigdy go nie marnuj. Rozwijaj się, bo naprawdę otrzymałaś od życia niezwykły dar. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rysunek :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ty zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wizyta na basenie to zdecydowanie idealne rozwiązanie na takie upały! Świetny szkic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkic przepiękny! U mnie z realizacja założonych celów jest średnio. Jak na razie od początku ten rok jest tak intensywny, że po prostu brakuje mi czasu na wszystko, ale staram się i mam nadzieję, że wszystko nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za następne miesiące ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?