lipca 18, 2017

13 pomysółw jak udekorować dom za pomocą roślin

jak udekorować dom roślinami

Dziś mam dla Was dużą dawkę pomysłów jak można udekorować dom za pomocą różnych kwiatów doniczkowych. Niby to banalna sprawa, bo każdy z nas na pewno ma w domu jakieś rośliny, a jednak wyszukałam kilka pomysłów na aranżacje kwiatowe, które wcześniej nie przyszły mi do głowy.

Kwiaty doniczkowe trzeba docenić ponieważ mają bardzo dużo zalet. Oto niektóre z nich:

- dostarczają i oczyszczają powietrze ze szkodliwych substancji, np. pochłaniają szkodliwe promieniowanie wydzielane przez sprzęty elektroniczne, tapety, farby i meble
-  są tanią i szybką dekoracją
- dodają świeżości i koloru
- pomagają zapełnić puste miejsca
- jak twierdzą naukowcy poprawiają samopoczucie

A teraz 13 pomysłów jak wykorzystać takie rośliny w naszych domach. Może niektóre z nich przypadną Wam do gustu:

 

NA PAPAPECIE 

W GRUPIE NA STOLIKU

JAKO KOLEKCJA

W SŁOIKU

W MINI SZKLARNIACH

W TERRARIUM

NA DRABINIE

NA WISZĄCO

W SKUPISKU NA PODŁODZE

RÓWNOMIERNIE ROZMIESZCZONE PO CAŁYM POKOJU

JAKO DOMOWA "DŻUNGLA"

JEDEN DUŻY OKAZ

W ORANŻERII 

A Wam, który pomysł przypadł najbardziej do gustu? :)

Dostarczają tlenu.

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-sie/kwiaty-i-rosliny-doniczkowe-pozytywnie-wplywaja-na-zdrowie_34661.html
Dostarczają tlenu

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-sie/kwiaty-i-rosliny-doniczkowe-pozytywnie-wplywaja-na-zdrowie_34661.html
Dostarczają tlenu.

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-sie/kwiaty-i-rosliny-doniczkowe-pozytywnie-wplywaja-na-zdrowie_34661.html
Dostarczają tlenu.

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-sie/kwiaty-i-rosliny-doniczkowe-pozytywnie-wplywaja-na-zdrowie_34661.html

50 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje - na pewno skorzystam jak będę dekorować dom roślinami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje posty ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na drabinie! Bardzo pomysłowe :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają takie rośliny w pokoju ;) Ja niestety do posiadania roślin się nie nadaję, bo zazwyczaj albo podlewam je zbyt często albo usychają xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły, w przyszłości jak będę miała swój dom to na pewno wykorzystam nie które z tych pomysłów jak nie większość ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great green interior :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. natura jest najlepszą dekoracją, świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post w 100% przeznaczony dla mojej mamy! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te w słoiczkach wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety nawet kaktus usechł :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te roślinki w słoiczkach!
    Pozdrowionka Aśka :)
    www.madebyasha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za pomysły ;) Mam kilka kwiatków w pokoju, ale przydałoby się je "odświeżyć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely inspiration! I love this kinda decoration! =)

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like this kind of furniture. Keep in touch.

    Valentina

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  16. Rośliny to zło! Nigdy nie pamiętam o tym, żeby je podlewać. ja nawet dwa kaktusy zasuszyłam! xD
    Ale zdjęcia i pomysły fajna.
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  17. Rosliny są zawsze najlepszym elementem dekoracyjnym!
    so natural and beauty! :)

    http://strawberrylov.blogspot.com/ -> zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie roslinki w pomieszczeniach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8.7.14

    Ja to chyba jestem wredna dla kwiatków, bo dbam tylko o te które mi się podobają i sama je kupię :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam cały parapet z opuncjami w słoikach. Teraz mam dużo malutkich, które jak podrosną trafią do moich znajomych :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się pomysł z umieszczeniem kwiatów w mini szklarniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W przyszłości w moim domu będzie pełno roślin ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne są te propozycje! Ja uwielbiam kaktusy i to właśnie one zdobią mój parapet. Nie wymagają dużo podlewania, a więc nadają się dla mnie idealnie, bo nie lubię przesadnie dbać o kwiaty, poza tym, ja zawsze zapominam o podlewaniu. :)

    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetne pomysły:):*
    zapraszam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny post jak i blog obserwuję!:)
    Zapraszam również do mnie: http://simplyforever1.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wg. mnie roślinki we wnętrzu to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne! piękne roślinki

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pomysły :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. cute

    http://amandachic.com/about/noticias/amanda-chic-and-arzu-kara.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne zdjęcia! Bardzo podoba mi się Twój blog, będę go często odwiedzać!
    Może będziemy się nawzajem obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie. To nie prawda. U mnie z LO każdy kto chciał dostał się na swoje wymarzone studia.

    PS. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. najbardziej podoba mi się ten pomysł ze słoikami i butelkami, lubię nietuzinkowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Drabiny ♥ Jej, fantastyczne c:

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfect decor inspirations!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh gosh, I would live in all of these places. Stunning! Loving all of the greenery :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się sposób, w jaki pokazujesz zdjęcia.
    Małe szklarnie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pokazałam te zdjęcia mamie - jest zachwycona i już robi plany :)
    ps. cudny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne : )

    dzejkoob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne! ♥ Nagle nabrałam ochoty na spacer po ogrodzie, albo jeszcze lepiej - na kradzież kwiatków z ogrodu sąsiadki ;x

    ♠ queen-of-original.blogspot.com ♠

    OdpowiedzUsuń
  41. jeju to jest świetne !!
    http://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko jest takie piękne aż chciałabym mieć tak w domu, do czasu gdy nie przypomnę sobie że nie będę pamiętać o podlewaniu roślinek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! I te doniczki z pierwszych zdjęć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie pomysły są super, ale na parapecie skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysły się podobają :)

      Usuń
  45. Ta doniczka na parapecie jest genialna :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?