czerwca 07, 2017

Duże okna

duże okna w domu

Zawsze podobały mi się duże, przepraszam... ogromne okna w domu. Przeszklona cała ściana z pięknym widokiem na las albo panoramę miasta to jest to! :)  Pomijając fakt, że wymagają częstego mycia, są w dzisiejszych czasach dość kosztowne (mam nadzieję, że kiedyś będą tańsze) i zabierają prywatność (najlepiej mieszkać gdzieś na uboczu) chciałabym mieć kiedyś takie okna ;)

W naszym klimacie, gdzie przez większość miesięcy jest ponuro i szaro, warto wykorzystać wszystkie naturalne źródła światła. Takim źrodłem na pewno są duże okna.
Wnętrza z dużymi przeszklonymi ścianami wydają się być większe niż są w rzeczywistości, stają się jasne, cieplejsze, bardziej przyjazne. Nowoczesne domy bez przeszkleń to już rzadkość. Zastosowane są nie tylko w salonach czy pokojach dziennych, ale również np. sypialniach lub “ciągną” się przez całość otwartej przestrzeni, łączącej salon z kuchnią i jadalnią.


Mhhh... Zawsze można sobie pomarzyć..  ;)

ZAPRASZAM NA FANPAGE!

48 komentarzy:

  1. Ale cudownie *.*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym takie okna u siebie, fajna sprawa :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże okna wyglądają świetnie, ale tylko gdy jest za nimi piękny widok. Bardzo chciałabym mieć takie w swoim domu.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również bardzo podobają się duże okna, chciałabym mieć takie u siebie w domu. Fajny blog, obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ♥

    O sprzątanie się nie martw, będzie Cie stać na sprzątaczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous place xx

    http://tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam duże przestrzenie ;) Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Duże okna to świetna propozycja, jeżeli (tak jak sama zaznaczyłaś) ma się piękny widok za oknem. Niestety u nas bardzo często buduje się blok przy bloku, dom przy domu i w takiej sytuacji nie chciałabym mieć aż tak dużych okien. Gdybym jednak miała to szczęście mieszkać blisko jeziora/lasu, to co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wystroje < 33
    *Aww* ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6.1.14

    ja również uwielbiam duże okna :D mój przyszły dom musi być bardzo jasny
    zapraszam:♥ noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W salonie, kuchni czy jadalni jak najbardziej, są cudowne, tworzą niezwykły klimat. Ale sypialnia jest moja:) wielkich okien tam bym nie chciała (chyba że lustro weneckie!)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mi się podobają takie okna, szczególnie w gust mi wpadły z 3zdjęcia!Obserwujemy? Swietny post :) Zapraszam do siebie również :*

    OdpowiedzUsuń
  14. I wish I could live in all of these places with such beautiful windows :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam duże okna :D
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wygląda. *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. również uwielbiam takie wnętrza *.*
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  18. mi również bardzo podobają sie takie ogromne okna. Ja w domu mam duzo okien ale nie dają takiego cudownego efektu jak te na powyższych zdjęciach! wierze, ze kiedś będziesz takie miała! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I so want a house with big windows!
    Don't forget to check my latest post and let me know what u think about it!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć takie okna w przyszłości. Jak moje domy w simsach! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7.1.14

    mieszkać w takim domu gdzieś w górach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy7.1.14

    waoooo that beautiful!!! thanks for nice post! see you soon...

    www.ollyup.com

    OdpowiedzUsuń
  23. noooo nam też zawsze sie podobały, mega są :D zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  24. pięęękne są!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. marzą mi się takie oka w moim wymarzonym domu w przyszłości♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy8.1.14

    Fajne okna, pięknie wyglądają, a ile roboty żeby je umyć :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Inspiring pics :)

    Federica
    http://www.thecutielicious.com

    OdpowiedzUsuń
  28. marzy mi się taki apartament z wielkimi oknami, cudownie to wygląda i w domu jest o wiele jaśniej :)

    zapraszam do mnei
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Podzielam Twoje upodobanie co do dużych okien :)
    Wyglądają pięknie :)

    Obserwuję :) Może Ty również byś chciała?

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely house ^^
    Cool architecture :)

    Kiss
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super cool place dear!
    very cozy :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie prezentują się takie okna :)
    Myślę ,że każdy chciałby mieć takie w swoim domu.
    Jedyną ich wadą jest zapewne ich mycie ale to taki drobny szczególik.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam dużo okien w pokoju, praktycznie cała jedna ściana, jednak wolałabym jedno małe okno :P

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chciałabym mieć okno zamiast ściany obok mojego łóżka :) tylko niestety odbiera to prywatność :/
    http://kochonoka.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja szukając mojego mieszkania szukałam pokojów z dużymi oknami. Na szczęście znalazłam idealne. Mam okna na całej długości wszystkich pomieszczeń.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzę o wnętrzu z tyloma oknami!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam okna od sufitu do podłogi, w niektórych pomieszczeniach np. w salonie i jadalni ciągną się przez cały pokój.

    OdpowiedzUsuń
  38. chcę takie *.*
    http://bumbumbumbm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne są takie okna w domu, dodają mu światła, ciepła i przestrzeni :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też uwielbiam duże okna, ale rzeczywiście ich mycie to udręka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo interesujący blog! Ciekawi mnie skąd są te zdjęcia ponieważ są naprawdę dobre jakościowo ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia do wszystkich postów oprócz postów o tematyce HOME DECOR, są robione przeze mnie, natomiast do takich postów ja ten zdjęcia znajduję w internecie i nie powiem, żeby były dobrej jakości muszę się nieźle pomęczyć i poświęcić dużo czasu na ich znalezienie ;)

      Usuń
  42. Cudne, chociaż nie wiem na ile praktyczne :D Sprawdzą się chyba jedynie we wnętrzach, które są odgrodzone murem lub wysokimi krzakami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo gdy dom znajduje się w jakimś lecie, na łące ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?