czerwca 05, 2017

Art is freedom

blog o modzie

Przed Wami pierwszy post na blogu o tematyce modowej :) Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie przypadła do gustu moda na jeansowe, która powróciła po wielu latach. Swoją spódnicę odkąd się ociepliło noszę prawie codziennie ;) A co do T-shirtu… Jestem w nim zakochana od pierwszego ujrzenia go w sklepie <3 Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;))

Wczoraj wróciłam z Warszawy, do której się wybrałam na Orange Warsaw Festival. To były niesamowite dwa dni, które pozwoliły mi na odreagowanie całego stresu związanym z maturami! Pogoda w Krakowie trochę wariuje i trudno uwierzyć w pogodę - na przemian upał, a potem burza i drastyczny spadek temperatury…
A co ciekawego słychać u Was???




3 komentarze:

  1. Anonimowy8.6.17

    Ależ ta moda powraca, podobną spódnicę, może nieco dłuższą o jakieś 4 cm nosiłam w 85 roku będąc w takim samym wieku jak ty teraz. Bardzo ją lubiłam. Pozdrawiam Inaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszystko powraca z dawnych lat :)

      Usuń
    2. Bardzo ciekawa stylizacja...Wygodnie i do tego z klasą... Pozdrawiam i czekam na kolejne zestawy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?