lipca 15, 2014

Wycieczka w Tatry Słowackie

tatry słowackie

Kilka dni temu wybrałam się w góry, a dokładniej w Tatry po Słowackiej stronie. Mimo ogromnego wysiłku i zmęczenia uwielbiam chodzić po górach. Nie wiem czemu ale daje mi to wielką satysfakcje :)

Po górach chodzę od 8 roku życia i jest to jedno z moich hobby, którym zarazili mnie moi rodzice :) Na początku były to małe górki, ale z czasem zmieniały się one na wyższe partie gór takie jak Świnica czy Rysy. W tedy dla mnie - ośmiolatki, zdobywanie punktów za każdą zdobytą górę, które zmieniały się potem na odznaki bardzo motywowało ;D Nie wyobrażam sobie teraz wakacji, bez pojechania przynajmniej na tydzień do Zakopanego i nie pochodzić po Tatrzańskich szlakach.


W tamten weekend pojechałam z grupą z PTTK w Tatry Wysokie na Słowację. Tym razem zdobyłam Rakuski Przechód na wysokości 2023 m n.p.m. Po ponad ośmiu godzin chodzenia byłam niesamowicie zmęczona, ale na szczęście pogoda była piękna i widoki jakie roztaczały się ze szczytu wszystko zrekompensowały :)

33 komentarze:

  1. łoooo, zdjęcia robią wrażenie ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze to Cie podziwiam. Tez chodziłam jako dziecko w gory ale w tej chwili od kiedy mam astmę mam problem z dłuższymi wspinavzkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, kurcze zazdroszcze i to bardzo. Musze w końcu zbierać i odkładać pieniążki na podróze bo nardzo zazdroszcze takich zdjęc widoków i wrażen
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15.7.14

    ale piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a co do odznak to też kiedyś je zbierałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cool
    http://amandachic.com/about/noticias/wild-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia *-*

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, rewelacja ;) uwielbiam takie widoki :)
    www.wenus-lifestyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie najlepsze! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda góry mają to do siebie, że jak się człowiek namęczy to potem widoki sprawiają,że nie czuje się zmeczenia przez jakis czas:D:D piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne widoki, uwielbiam góry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nigdy nie byłam w górach ;)
    piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. These images are unreal! I could get lost in the mountains forever!
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, góry są niesamowite, a ty uchwyciłaś je w idealny sposób. Świetnie przekazałaś ich magię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.7.14

    Uwielbiam góry, te widoki są niesamowite. Wspaniałe wakacje, ja także niebawem wyruszam w góry :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne widoki *.*
    Też z chęcią wybrałabym się w takie miejsce. :)

    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia zapierają dech w piersiach...

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie tam, tylko raz byłam w górach niestety ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dawno nie byłam w górach, ostatnio zazwyczaj jeździłam nad morze, muszę to nadrobić, bo jak patrzę na Twoje zdjęcia to aż żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na początku wakacji również byłam w Słowackich Tatrach. Podziwiam cię za to, że zdobyłaś tak wysoki szczyt. Ja też chodziłam po górach, ale raczej niższych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow wow stunning landscape and view!! =D

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też uwielbiam wyprawy po górach. Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Great photo and post!

    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19.7.14

    Ja wciąż nie mam wielkiej miłości do gór, chociaż te widoki są piękne i myślę, że kiedyś się ruszę i będę hasać po górach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja!!! Pomimo że byłam w górach to jeszcze tak pięknych widoków nie widziałam jak na Twoich zdjęciach. Masz talent :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam do Ciebie z ddob unsta, bo zauważyłam tą czerwoną kolejkę na zdjeciu.. i od razu skojarzyło mi się z Rumunią :)
    W tym roku razem z rodzicami wybraliśmy się na trasę Tranfogarską. Wprawdzie po górach nie chodzimy, ale widoki zapierają dech w piersiach!
    I byłam niemalże pewna, ze ten wpis będzie dotyczył Rumuni :D
    ja nie długo na pewno dodam post z Rumunii, więc zapraszam w przyszłości :)
    A zdjecia CUDO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?