sierpnia 03, 2017

Ostatni tydzień w Polsce

koronkowa bluzka

Mam nadzieję, że dzień był dla Was tak udany jak i dla mnie. Aktualnie został mi ostatni tydzień w Polsce, z czego staram sie korzystać ile tylko mogę. Planuję wrócić do Krakowa na chwilkę we wrześniu, ale nie wiem czy mi się to uda. Co prawda nie śpię dłużej niż do 9, zasypiam około 24, no ale wakacje to wakacje. Niestety trwają za krótko, jutro już piątek, a w poniedziałek znowu zacznie sie stres. Tyle chcę jeszcze zrobić, ale niestety moj wolny czas się kończy.

Dzisiaj post o tematyce modowej :) Ta seria pojawia się na blogu rzadziej niż inne, ale to dlatego, że nie chcę być typową blogerką modową. Kocham modę, lubię się nią bawić, ale tutaj wolę bardziej pokazywać moje inne zainteresowania jak rysowanie i podróżowanie :) 
Przed tym afrykańskim upalnym frontem, który tydzień temu przyszedł nad Polskę, kiedy pogoda była w kratkę, na co dzień lubiłam postawić na spodnie mom jeans, zwykły czarny pasek oraz t-shirt lub bluzeczkę na ramiączkach. Ta na zdjęciach jest moją ulubioną w tym sezonie :)





Jak Wam mijają wakacje? I jak Wam się podobają zdjęcia :)


4 komentarze:

  1. Anonimowy3.8.17

    Wakacje zdecydowanie mijają zbyt szybko :/ Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka!! Bardzo mi się podoba! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka!
    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?