maja 29, 2017

New day, new life, new start...


Wielki powrót? Nie nazwałabym tak tego, ale pewnie macie wiele pytań do mnie co jak najbardziej rozumiem. Nie było mnie tu dłużej niż sama przypuszczałam, ale po pewnym czasie na prawdę bałam się wrócić. Nie wiem jak to przyjmiecie, ale chciałabym zacząć na czystej, nowej i pustej stronie. Od nowa i pozytywnie. Dużo się w moim życiu zmieniło przez ten okres. Ja się zmieniłam i  musiałam sobie wszystko poukładać. Jednak bardzo mi brakowało blogowania. Obserwując inne bloggerki czułam lekki ścisk i zawsze wiedziałam, że na pewno wrócę.

W skrócie wracam do Was i jeśli macie pomysły na jakieś posty i życzenia, zostawcie je w komentarzach <3 


23 komentarze:

  1. Dokładnie walentynki powinny trwać cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się ferie już niestety kończą:(

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój rysunek jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek :) Też uważam że walentynki powinny trwać cały rok :)

    madi-madeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W walentynki nie będę wychodzić z łóżka. Tylko ja, pidżama, wino, niezdrowe jedzenie i "Chirurdzy" <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem Walentynki są bezsensu, zbyt słodkie, jak dla mnie. ;)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rysunek! Ale linia uda jest jakaś taka pofalowana i wygląda to tak, jakby dziewczyna miała cellulit ^^"
    Tak swoją drogą, to gdzie i za ile kupiłaś ten zeszyt/notes/miejsce do baźgrania? Jest super. Taki prosty, czarny i BEZ LINI
    Miłych ferii, ja swoje mam już dawno za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyt kupiłam w takim lokalnym sklepie papierniczo-malarskim, a kosztował z tego co pamiętam ok. 25zł. :)

      Usuń
  8. Świetny rysunek!
    Ja Walentynek nie obchodzę i czuję się troszkę przygnębiona tym, że to jutro, a większość moich dobrych znajomych kogoś ma.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie walentynki to świętowanie całorocznej miłości ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem Walentynki to piękne święto, które powinna celebrować każda para :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Walentynki nie są takie złe :)
    Ja również zaczynam teraz ferie - czas trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, walentynki powinny trwać cały rok. Jednak miło też zorganizować coś szczególnego w jeden, specjalny dzień :) Też właśnie zaczynam ferie! W końcu ;)

    Dołączam do obserwujących :)
    pozdrawiam, sentimentalgirl
    http://loseyourselfx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ferii, moje kończą się jutro :(

    aprilen.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy takie samo zdanie :)
    Miłość powinno się okazywać 365 dni w roku a nie tylko tego jednego dnia :)
    Fajny rysunek.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on gfc #361, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ferie skończyły się 2 tygodnie temu zazdroszczę , jeżeli chodzi o walentynki to dla mnie to żadne święto spędzam sobotę jak normalny dzień . Piękny rysunek i blog obserwuję :* http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak większość osób tutaj - zazdroszczę Ci ferii, moje się właśnie kończą </3 A rysunek świetny :D
    Btw. wypalam różne pierdoły w drewnie, może Tobie albo komuś z Twoich czytelników się spodoba, zapraszam do zajrzenia zarówno na bloga http://artripping.blogspot.com/ jak i na aukcje, gdzie moje wyroby można nabyć
    http://allegro.pl/wypalane-pudelko-diy-wilk-idealne-na-prezent-i5077781356.html
    http://allegro.pl/wypalana-deseczka-czaszka-kozla-pentagram-diy-i5077890670.html
    http://allegro.pl/wypalane-pudelko-diy-kot-lis-idealne-na-prezent-i5089890132.html

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny rysunek! <3

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)
    Ja cieszę się jeszcze tygodniem wolnego, juhu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami faktycznie warto jest zacząć od samego początku. Coś o tym wiem, bo sama przez jakiś czas miałam dłuższą przerwę i kiedy poczułam, że muszę wrócić - chciałam zacząć wszystko na nowo. Życzę wytrwałości w blogowaniu. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tobie też życzę powodzenia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?