maja 31, 2017

Jak być pełnym inspiracji?

skąd czerpać inspiracje

Lubicie jak Waszą głowę wypełnia masa ciekawych pomysłów i ciągle pojawiają się następne? Ja też! :) Czasami jednak są takie dni, w których kompletnie nie mamy weny. Jak tego uniknąć? Przygotowałam dla Was 10 sposobów na to jak być zawsze pełnym inspiracji.

Inspiracja jest łatwa do znalezienia, ponieważ wszystko wokół nas może być inspirujące. Można je znaleźć w zabawnych chwilach spędzonych z przyjaciółmi czy patrząc na zachód słońca. Wystarczy tylko szeroko otworzyć oczy!

10 PROSTYCH SPOSOBÓW:

1. Zeszyt z inspiracjami. To podstawa! Nigdy nie wiadomo kiedy do głowy wpadnie nam coś ciekawego. Idąc do szkoły albo jadąc do pracy. Warto to od razu zapisać albo naszkicować (tak jak robię to ja), mamy wtedy pewność, że niczego nie zapomnimy. Dodatkowo do naszego zeszytu warto wklejać inspirujące nas zdjęcia.


2. Folder pełen inspiracji. Podczas przeglądania różnych stron zawsze trafię na jakieś ciekawe zdjęcie czy cytat. Od razu to zapisuję! Nie wiem jak wy ale ja na komputerze mam mnóstwo folderów wypełnionych zdjęciami z internetu ;)

3. Blogi. Jeśli znasz blogi, które Cię interesują przeglądnij je i poszukaj interesujących Cię rzeczy. Niektórzy blogerzy są świetni i piszą na prawdę przydatne i wartościowe posty.

4. Zrób coś, czego nigdy wcześniej nie robiłeś. Zapisz się na lekcje tańca, rysunku lub fotografii. Wybierz coś co Ci się podoba i coś co będzie zmuszało twój mózg do kreatywnego myślenia. Trzeba tylko chcieć!

5. Momenty uchwycone aparatem. Staraj się zawsze mieć przy sobie aparat! W dzisiejszych czasach to nie jest trudne, bo każda nawet najzwyklejsza komórka posiada aparat. W ten sposób zgromadzicie cały album z inspiracjami. Fotografujcie wszystko co Wam się podoba!


6. Miej otwarty umysł. Bądź otwarty na wszelakie pomysły twojej rodziny i przyjaciół. Ludzie, którzy Cię otaczają mogą podsunąć Ci wiele pomysłów, ponieważ nie starają się ich znaleźć na siłę.

7. Zdrowe jedzenie. Dbaj o to co jesz! Staraj się jeść różne zdrowe rzeczy. Ważne jest też śniadanie, o którym często zapominamy, a przecież to najważniejszy posiłek! Oczywiście od czasu do czasu można zaszaleć ;)

Wakacje 2016

8. Marzenia się spełniają. Spełniaj swoje marzenia! Jeżeli marzysz o wizycie w jakimś kraju to po prostu tam jedź! Nie bój się! Jeśli coś się nie uda - to nic! To powód do dumy, że miałeś na to odwagę :)

9. Inspirujące książki. Czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj! W książkach znajdziesz mnóstwo inspiracji i motywacji - na przykład biografie znanych osób.



10. Radość. We wszystko co robisz wkładaj całe swoje serce i ciesz się z tego! Czerp radość z każdej chwili i nie narzekaj cały czas.

A WY SKĄD CZERPIECIE INSPIRACJE? :)


65 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę pomysł na taki post! Super, strasznie mi się podobał :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejne!

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.1.14

    Super post i świetne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość odhaczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam pomysł na siebie i na to co zrobić :) Jestem takim typem osoby i nigdy mi nie zabraknie pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju bardzo ten post mnie poruszyły jak i zaciekawił :D pierwszy raz spotykam się z takim czymś na blogu :) Oby więcej takich postów <3 Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zamiar zrobić sobie taki notes z inspiracjami! ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobał mi się Twój wpis. Ja mam taki bardzo malutki szkicownik w plecaku. Ma format A6. Mam w nim pełno bazgrołów (w większości są to kaktusiki). Wklejam tez do niego ładne kawałki papieru. Palma Kasi jest śliczna :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł z tym zeszytem ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pomysł z zeszytem prawdopodobnie rozwiąże problem mojego bałaganu. :) Jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na blog! Ja uwielbiam prowadzić mojego tumblra, na nim jest dla mnie najwięcej inspiracji <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak narazie nie miałam z tym problemy, ale post bardzo przydatny i oryginalny :) Pozdrawiam :*
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie chyba najbardziej inspiruje 2 i 10. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post, większość z tych punktów już realizuję :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! jestem pod wrażeniem :)
    Na pewno skorzystam + uwielbiam robić zdjęcia :)

    http://fabrykaszczesciaaa.blogspot.com/ Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18.1.14

    Swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram sie to wsyztko robic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na posta, bardzo przydatny. Ja również mam na komputerze pełno folderów ze zdjęciami, które mnie inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zazwyczaj jak znajdę jakieś inspirujące zdjęcie to zapisuje na dysku :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo dziękuje za pomoc! Na pewno skorzystam <3
    obserwuję i będę wpadała częściej :)

    http://cukiereek33.blogspot.com/
    v

    OdpowiedzUsuń
  21. przydatny post ;)
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatny post ;) na pewno skorzystam ;)
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zachęcam do obserwowania jeśli oczywiście podoba Ci się mój blog ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ! Coś innego, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jej, jaki świetny post; długo takiego szukałam DZIĘKI <33
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. super post !
    przydatny ;)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post, przydatne rady! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy post, aczkolwiek nie skorzystam z folderów i zeszytów, bo wszystko co w jakiś sposób mnie zainspiruje trafia do mojej głowy i wtedy tylko czekam, aż będę mogła to zrobić.
    Wyglądam wtedy trochę jak taki radosny kudłaty potworek po LSD ;w;

    Wesołych ferii, Aniołku.
    bwefu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie inspirują różne strony. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. cute post!:) love the first collage♥ it's so beautiful!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałe porady, szczególnie z tym zeszytem
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://onedayinmyhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja bez inspiracji chyba nie mogłabym żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Inspiracja to coś w sumie co zawsze mnie motywuje :)

    Zapraszam + obs za obs ?
    http://oli-olli.blogspot.com/
    http://dariia-darria.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  34. Such artistic photos! Those trousers are so cool!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post, mnie bardzo inspiruje tumblr♥
    Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny post! :D tez czasem dopada mnie brak weny! :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Very nice pictures !
    Feel free to visit my giveaway right now :)

    obsessionfor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudny post !:D
    ciekawie piszesz :>

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, zaczynam blogowanie od nowa! Chciałabym odzyskać starych czytelników i obserwatorów. Zapraszam! http://jaykenjay.blogspot.com/.
    Przepraszam za spam, love u <3
    follow za follow?

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20.1.14

    nice post ....see you soon...

    www.ollyup.com

    OdpowiedzUsuń
  41. LOvely inspiration :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post <3 Cudnie piszesz ;*


    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny, pozytywny post :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Inspiracje sa wokół nas tylko trzeba je dostrzec:)
    Świetny post !:***

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny post... zainspirował mnie, naprawdę ;) :p
    cudowny wygląd bloga *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. No i w ten sposób ten post stał się moja inspiracją :)
    Kreatywnych pomysłów życzę :)
    http://zwyklaa-niezwykla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Porady jakże oczywiste i banalne, ale często o tym wszystkim zapominamy! Świetnie to ujęłaś. Idealna droga do kreatywności :) Super

    http://j-over-the-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post ! Też zawsze szukam jakichś inspiracji w internecie, książkach, filmach, piosenkach, przede wszystkim Tumblr :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rady, zwłaszcza, że mi często tej inspiracji brakuje :>

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zawsze robię zdjęcia wszystkiego i mam też taki folder na komputerze, albo bardzo podoba mi się pomysł na zeszyt z inspiracjami *.*
    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba więc obserwuję ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny wpis - chyba zostaniesz moją inspiracją ;)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super pomysły!!!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/2015/10/czy-ludzie-sie-zmieniaja.html?m=1 Zapraszam na ankietę

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietny pomysl z tym zeszytem do inspiracji :D Moze kiedys go wykorzystam :D

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja każdego dnia wchodze na tumbrla , tam jest masa inspiracji , moje życie bardzo się przez to zmieniło ;)
    Ciekawy post

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Crowded Dreams23.1.16

    Świetny post :) Właśnie myślałam o tym, aby założyć zeszyt inspiracji i wklejać tam przeróżne zdjęcia. Codziennie odwiedzam tumblr (mam tam bloga) lub weheartit i czerpię z nich mnóstwo inspiracji. Od niedawna również tyczy się to blogów. Na Twoim blogu jestem po raz pierwszy i przypadł mi do gustu :) Chwilowo nie mam czasu na "przegrzebanie" go całego ( nigdy nie ograniczam się do przeczytania tylko jednego postu, ale przeglądam z czego cały blog się składa). Sądzę, że to kolejne siedlisko inspiracji dla mnie. Dlatego z chęcią zaobserwuję :)

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam sie z tymi punktami. Robisz cudowne zdjęcia :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Faktycznie duża dawka inspiracji, mialam kiedys smash book (ten zeszyt, o którym wspominasz), ale nie mialam czasu go juz prowadzic :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialne porady :D Mnie zawsze inspirują ludzie i ich upór w dążeniu do celu :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    www.ylali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja często zapisuję sobie zdjęcia i grafiki, które ujęły mnie za serce, by potem móc wrócić do emocji, jakie we mnie wywołały - ot, taka forma inspiracji. Pech w tym, że nigdy do nich nie wracam :D I raz na rok wywalam cały folder i tworzę go od nowa ;-)
    Często inspirujące może być zwykłe wyjście z domu, zmienienie otoczenia na chwilę. U mnie sprawdza się to najlepiej - wracam po dniu lub dwóch i wszystko jakoś idzie mi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana otoczenia to też bardzo dobry pomysł ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?