lutego 05, 2017

Żarówka czy lampa?


Prawdopodobnie żarówka od czasów Thomasa Edisona nigdy wcześniej nie wzbudzała takich emocji. Dziś śmiało wkracza na salony z powodzeniem zastępując tradycyjne lampy. Nie kojarzy się już z mieszkaniową prowizorką a stanowi oryginalny element dekoracyjny i dodaje wnętrzom charakteru. Z pewnością przypadnie do gustu osobom ceniących sobie niebanalne rozwiązania oraz kreatywny design. 

Dziś na rynku dostępnych mamy wiele modeli lamp – żarówek. Różnią się materiałem i kolorem oprawki (np. plastikowe, szklane, drewniane, oplecione wełną) a także samym kształtem żarówki. Mogą służyć jako lampy sufitowe zwisając finezyjnie na kolorowych kablach, ścienne- przymocowane odpowiednimi hakami, bądź stojące - zamontowane na odpowiednich oprawach. Takie lampy pasować będą do każdego wnętrza - od przedpokoju poprzez salon i sypialnię, kończąc na kuchni i łazience.


18 komentarzy:

  1. Byłam ostatnio w kawiarni z takim wystrojem, na całym suficie były tak puszczone żarówki! Według mnie troche przesada;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda naprawdę ciekawie i oryginalnie. ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje ❤️

    _____________________
    Fashion Blogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wybieram żarówkę. Gdy robiłam remont w pokoju, długo szukałam idealnej lampy, aż wreszcie postanowiłam wybrać żarówkę i nie żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely tips!:) the pictures are so cool!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jest taka żarówkowa lampka :D bardzo mi się to podoba
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, oryginalny!
    I szczerze mówiąc, bardzo mnie zaskoczyłaś tymi lampo-żarówkami.
    Pozdrawiam :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez chcę takie do swojego mieszkania! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie, ale tylko w nowoczesnych wnętrzach :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.5.15

    Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, jak najbardziej mój styl :D może sprawię sobie coś podobnego na nowym mieszkaniu, o!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podoba w takich odsłonach. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jest to z pewnością kreatywny sposób wykończeń :) i wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny patent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19.5.15

    ciekawie wygląda:)
    http://lovelycutiepiex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?